اخبار الاهلىالسلايدر

اول اجراء من الاهلى ضد احمد عبدالقادر وخالد بيبو يتدخل

أثار احمد عبد القادر لاعب الفريق الكروي الأول بالنادي الأهلي، الجدل عقب نشره تغريدات عبر وسائل التواصل الإجتماعي والتي هاجم فيها بعض جماهير القلعة الحمراء وصفحات السوشيال ميديا.
وعلم الأهلي نيوز أن إدارة النادي الأهلي تواصلت مع اللاعب وطالبته بوقف الرد على جماهير السوشيال ميديا، وهددته بتغريمه ماليا حال استمرار افتعال المشاكل.
وتحدث مصدر مقرب من عبد القادر، أن اللاعب دافع عن نفسه فى اتصاله مع خالد بيبو  مدير الكرة بالنادي الأهلي الجديد ، مؤكدًا بأنه أنتظر انتهاء الموسم من اجل الرد على انتقادات الجمهور.
ودخل عبدالقادر في مشادة كلامية مع جماهير النادي الأهلي وبعض صفحات السوشيال ميديا الشهيرة، للدفاع عن نفسه من الهجوم عليه.

 

ووجه مسئولو النادي الأهلي تحذيرًا إلى أحمد عبد القادر بضرورة التوقف عن ما بدر منه تجاه جماهير القلعة الحمراء على مواقع التواصل الإجتمايع.
وطالب مسئولو الأهلي من اللاعب الاستمتاع باجأزته الصيفية وعدم الالتفات نحو الردود السلبية من أجل عودته بكامل تركيزه بعد انتهاء الراحة السلبية.

ونشر اللاعب تغريدة عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الإجتماعي “تويتر” : جمهور الأهلي أكبر منك يا شوية هايفين ياللي بتقبضوا الفلوس علشان تعلوا ده وتوطوا ده أنا موسم كامل ساكت مفتحتش بوقي ومش هفتح بس فيه وقت لازم تتقو ربنا فيه.
وأضاف: جو الأدمن بتاعكو والفلوس اللي بتتوزع عليكو وقدام عيني وحد عرض عليا أعمل حملات هجص ولقطة وهنعليك وهنخليك في السما دا مش عندي أنا ربنا بيكرمني علشان أنا عارف أنا بتعب إزاي وهفضل طول عمري شريف مش بتاع ألف وألفين جنيه أبيع بيهم كرامتي فا بلاش انتو علشان انتو لا تمسو للنادي الأهلي بأي شيء.
ماذا يعني احتفال أحمد عبد القادر «المثير للجدل» بهدفه في الاتحاد المنستيري؟ – الأسبوع

وواصل : النادي الأهلي أكبر نادي في العالم مش في مصر فا اللي انتو عاوزينوا ده مبعملوش والإجازة يا أنا يا صفحاتكو اللي كلها نفاق ورشاوي وبقولها لآخر مرة أنا بتاع شغل مش بتاع رشاوي وبعدين لقطة ركز جو الملعب وسيبك منهم رد في الملعب رد في الملعب ايه
وأنهى حديثه ” ما تنضجوا شويه لما حد بياخد فلوس ويغلط فيك سنة كاملة واكتر ويشتم اهلك تقولي رد في الملعب ولما ترد يقولك متركزش معاهم مين قال انهم فارقين معايا اصلا ولو انتو فعلا عندكو ذرة ثقه وقلبكو كان جايبكو مكنش البوست اتمسح بعد ساعه علي طول بس انا اللي هنزله صباح الفل وجمعه مباركه.

 

اقرا ايضا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
advanced-floating-content-close-btn
(spksdk = window.spksdk || []).push({ widget_id: "wi-4555", element: "sp-wi-4555" });
advanced-floating-content-close-btn (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
advanced-floating-content-close-btn